Vragen over mijn deelname en lot(en)

Hoe kunnen deelnemers zich aanmelden om mee te spelen met Nationale Muziekloterij?

Op onze homepage (www.muziekloterij.nl) klikken ze op één van de buttons “Lot kopen”:

 

In 4 stappen vullen ze vervolgens hun gegevens in.

STAP 1: Vul bij stap 1 “Gegevens” het aantal loten in en geef aan of u ineens wilt betalen of per trekking. Vervolgens vult u de overige persoonsgegevens in.

STAP 2: Vul bij stap 2 “Contact” de adresgegevens in welke we nodig hebben als u een (fysieke) prijs gewonnen heeft. Als u uw postcode plus huisnummer heeft ingevuld genereert het systeem automatisch het adres. Mocht dit niet kloppen, neem dan via info@muziekloterij.nl contact met ons op.

STAP 3: Vul bij stap 3 “Verenigingen” de muziekvereniging aan waarvoor u wilt meespelen (zie voorbeeld “Stg. Vrun vaan de Wieker Fanfare, Maastricht”).

STAP 4: Vul bij stap 4 “Betaling” het IBAN rekeningnummer en de naam rekeninghouder in waarvan wij mogen incasseren.

 

Nadat u op de knop “Versturen” heeft geklikt is uw aanmelding aan ons verzonden.

Wie houdt de aanmelding van loterij deelnemers bij en volgt deze op?

Als Nationale Muziekloterij houden wij de aanmeldingen bij en loterij deelnemers krijgen hier een opdrachtbevestiging van. Wij verzorgen de maandelijkse incasso’s, organiseren de trekking onder toezicht van een notaris en informeren de prijswinnaars. Vervolgens maken wij de gewonnen geldprijzen binnen enkele weken na de trekking over aan het bij ons bekende IBAN rekeningnummer of versturen de gewonnen fysieke prijzen naar het adres van de winnaar.