Vragen over het verkopen van loten en campagne voeren

Hoe kunnen we de werving organiseren nu tijdens de corona periode?

Momenteel zijn we als gevolg van de corona situatie (Covid-19) genoodzaakt om op andere manieren te gaan werven. Hiervoor hebben wij een WhatsApp wervingswijze bedacht en uitgewerkt. Via de link https://www.muziekloterij.nl/muziekverenigingen/promotie/instructies-en-wervingsaanpak-2/ kunt u dit script downloaden. U kunt dit ook doen via Facebook Messenger of andersoortige messengers op social media.

We zijn begonnen met werving en hebben inschrijvingen ontvangen. Waar moeten wij die aanmelden?

Gefeliciteerd dat u al inschrijving(en) heeft! Het invoeren van deze fysieke inschrijvingen kan digitaal op onze site via menu-item/button “Lot Kopen” of klik hiervoor op de volgende link: https://www.muziekloterij.nl/aanmelden/.

Hoe kunnen deelnemers zich aanmelden om mee te spelen met Nationale Muziekloterij?

Op onze homepage (www.muziekloterij.nl) klikken ze op één van de buttons “Lot kopen”:

 

In 4 stappen vullen ze vervolgens hun gegevens in.

STAP 1: Vul bij stap 1 “Gegevens” het aantal loten in en geef aan of u ineens wilt betalen of per trekking. Vervolgens vult u de overige persoonsgegevens in.

STAP 2: Vul bij stap 2 “Contact” de adresgegevens in welke we nodig hebben als u een (fysieke) prijs gewonnen heeft. Als u uw postcode plus huisnummer heeft ingevuld genereert het systeem automatisch het adres. Mocht dit niet kloppen, neem dan via info@muziekloterij.nl contact met ons op.

STAP 3: Vul bij stap 3 “Verenigingen” de muziekvereniging aan waarvoor u wilt meespelen (zie voorbeeld “Stg. Vrun vaan de Wieker Fanfare, Maastricht”).

STAP 4: Vul bij stap 4 “Betaling” het IBAN rekeningnummer en de naam rekeninghouder in waarvan wij mogen incasseren.

 

Nadat u op de knop “Versturen” heeft geklikt is uw aanmelding aan ons verzonden.